ISO 10668:2010

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٣ أغسطس ٢٠١٠

Brand valuation — Requirements for monetary brand valuation

ملفات الوثيقة ISO 10668:2010

الإنجليزية 11 صفحات
الإصدار الحالي
28.76 OMR

مجال الوثيقة ISO 10668:2010

ISO 10668:2010 specifies requirements for procedures and methods of monetary brand value measurement.

ISO 10668:2010 specifies a framework for brand valuation, including objectives, bases of valuation, approaches to valuation, methods of valuation and sourcing of quality data and assumptions. It also specifies methods for reporting the results of such valuation.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-1:2013
 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الأول : فترات الصلاحية الإلزامية
GSO 150-1:2013
 
لائحة فنية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الأول : فترات الصلاحية الإلزامية

اعتمدت مؤخراً

GSO 8:2024
 
مواصفة قياسية خليجية
العنوان بالعربية
GSO ASTM D2532:2024
ASTM D2532:22 
مواصفة قياسية خليجية
العنوان بالعربية
GSO 11212:2024
 
مواصفة قياسية خليجية
العنوان بالعربية
GSO ISO 349:2024
ISO 349:2020 
مواصفة قياسية خليجية
العنوان بالعربية